ubytování
Výběr ze čtyř apartmánů
Apartmány
APARTMÁN STELA
Pro 4 osoby
APARTMÁN VIKTORIE
Pro 4 osoby
Apartmán SOFIE
pro 2 osoby
Apartmán RICHARD
pro 6 osob
Tento apartmán je dlouhodobě užíván
Online rezervace
Zarezervujte si místo včas. Rezervaci vám potvrdíme e-mailem.
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní a storno podmínky - Apartmány Na Lapce - Kvilda
Všeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) Apartmánů Na Lapce - Kvilda (dále jen penzion, nebo apartmány) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem penzionu - Ing. Pavlem Karvánkem, Kvilda 80 (dále jen provozovatelem) a klientem - fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v penzionu jako objednatel objednává (dále jen klient).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Objednávejte a rezervujte u nás telefonicky na čísle +420 602 223 037 od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 19:00 hod anebo na emailu novotherm@seznam.cz kdykoliv.
Klient si objednává služby v penzionu písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává penzionu poštou, elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách, telefonicky nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení klienta, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ , termín čerpání služeb. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije penzion pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi penzionem a klientem.
Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci penzionem (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi klientem a penzionem smluvní vztah. Penzion se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit penzionu smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a penzion potvrdil.
II. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo:
Být dostatečně a úplně informován penzionem o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, na řádné poskytnutí jím objednaných, penzionem potvrzených (zálohově zaplacených) služeb, před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII., reklamovat vady poskytovaných služeb.
Klient je povinen:
Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci, zaplatit penzionu v požadovaném termínu plnou cenu za pobyt, respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá, pečlivě si překontrolovat penzionem vystavené potvrzení pobytu (ubytovací voucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktovat neprodleně penzion.
III. Povinnosti penzionu ke klientovi
Penzion je povinen:
Poskytnout klientovi důležité informace k objednaným službám, potvrdit klientovi řádně objednané služby. Při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok penzionu na stornovací poplatky, vyplatí klientovi klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných penzionem jsou uvedeny na: www.kvilda-nalapce.cz, záložka "UBYTOVÁNÍ".
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené penzionem (emailem nebo písemně dopisem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů na potvrzení uvedených. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně penzion emailem novotherm@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 602 223 037.
Penzion si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 50% z ceny objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky. Zálohy na ubytování při dodržení podmínek ze strany penzionu jsou nevratné.
VI. Nástup, kauce a pokuty
VI. Stornovací podmínky
Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno penzionu.
Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace ubytovacích a ostatních služeb ze strany objednavatele. Storno poplatek se účtuje z důvodu nevyužité rezervace kapacity.
Individuální host:
Individuální host se zavazuje zaplatit zálohu do 14 dnů před nástupem na ubytování, aby byla rezervace potvrzena.
VII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb.
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Penzion Apartmány Na Lapce je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Objednáním a zaplacením pobytu Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení Penzionu Zahrada na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.